pátek 16. ledna 2015

Destrukční deník (Keri Smithová)

Konečně deník, s kterým se nikdy nudit nebudete! Světový bestseller nyní i pro české tvořitele a kreativce.

Destrukční deník je pro všechny, kteří si vždycky přáli vést si deník nebo skicář, ale měli potíž s tím začít, pokračovat, nebo ho dokonce dokončit. Jeho autorkou je kanadská konceptuální umělkyně Keri Smithová, která se zaměřila na výrobu kreativních deníků, a donutí vás podívat se na svět z jiného úhlu pohledu. V téhle knížečce najdete nesmírnou sbírku nápadů, jak ji zničit (pardon, kreativně vyzdobit!). Nebojte se trhání, polévání kávou či jiných destrukčních metod, tahle kniha je k tomu určená! Destrukce je hra!


Destrukce? Vaše povinnost!
Destrukce? Vaše nová droga!
Destrukce? Nová láska a vášeň navždy…

Destrukčák jsem si moc moc moc přála a Ježíšek mi ho nadělil. Hned jsem začala stránkou týkající se majitele a číslovaní stran. U číslování jsem si asi tak v polovině začala říkat, že je to snad nekonečná činnost, fakt že jo.

První destrukce byla ta kávová. Na levé straně (ne)povedené LIFE BEGINS AFTER COFFEE a na pravé.. no fakt nevím, má to velké zuby, pěkné řasy a říkám tomu Evžen.
Další úkol se týkal děravění. Trošku jsem si konečný výsledek vyumělkovala voskovkami.
Poté jsem si vylepšila vzhled celého deníku a dala mu jméno po mém oblíbeném knižním hrdinovi. Byl by hřích nedat destrukčákovi jméno, no ne?
Poslední úkol, kterým jsem se zabývala, byl zatím nejlepší. U něho jsem se zapatlala a nejvíc si ho užila. Dobře jsem si vybila stres ze zkouškového a to se hodilo! (laky na nehty a červený inkoust)

Nejde o to, jak moc jste kreativní nebo naopak vaše fantazie silně pokulhává. Nejdůležitější je, abyste si deník užili a zacházeli s ním, jak si zaslouží (a to myslím zle, jen ať se zničí). Nechte se unášet jednotlivými úkoly a plňte je podle svého nejlepšího vědomí.

5 hvězd


Zdroj anotace: Cooboo

2 komentáře:

  1. Hned mě napadl Evžen Houžvička a Oněgin. :D Ještě jsem neměla to srdce začít s destrukcí, takže asi tak.

    OdpovědětVymazat