pondělí 13. března 2017

Únor 17

Aneb „Nakupuji jako blázen, ale nestíhám to všechno číst!“

Takže únor uběhl jako voda a já opět nijak zvlášť nešetřila! Začínám si říkat, že bych se měla jít léčit, jelikož hrabu a hrabu nové knihy. Nejhorší na tom všem je, že se mi už žádná nikam nevejde a já ty, co mám dané na hromádce, že prodám, nejsem schopná nafotit apod. Rozhodně by to chtělo novou knihovnu nebo dvě, ale bohužel kapacita mého pokoje není nekonečná, takže asi opravdu musím zahájit prodej (až to bude, dám vědět a budu doufat, že moje lásky najdou nový krásný domov). A teď konec úvodního žvatlání, jde se na to!

An Ember in the Ashes (recenze zde)Miluji, miluji, miluji!!! Tuto boží knihu jsem si musela pořídit také v originále, jelikož jsem do toho příběhu stále totálně zamilovaná. Jediný problém přišel ve chvíli, kdy toto vydání nešlo sehnat, jelikož jsem nutně potřebovala mít první díl ve stejném provedení jako ten druhý, který jsem si pořídila již dříve. Nakonec jsem si knihu koupila na Betterworldbooks.com za skvělých 6 dolarů. Kniha je lehce poničená, ale nic hrůzostrašného pro citlivého a perfekcionistického knihomola, který má doma knihy téměř neponičené!

Neviditelná knihovna (recenze): Knihu jsem dostala na recenzi a tímto ještě jednou děkuji! Jak se můžete dočíst v samotné recenzi, příběh byl opravdu skvělý s nějakými těmi nedokonalostmi!

Hraničářův učeň 6: Láska k příběhům Johna Flanagana u mě trvá už od základní školy, což už je nějaký ten pátek. Dobrodružství Willa a jeho přátel skutečně zbožňuji a knihy čtu stále dokola a dokola, takže jsem se nakonec rozhodla si je pořídit domů i v papírové podobě. Dále si ještě potřebuji nutně pořídit i sérii Bratrstvo či První roky!

Sethovo pátrání II (Zakázaná kniha): Asi kdybych si nikdy této série nevšimla nebýt Knižního klubu a mé výhry v něm. Minulý rok jsem v soutěži získala první díl, a proto nebylo pochyb, že si pořídím i jeho pokračování. Zatím jsem se k němu nedostala, ale doufám, že to časem přijde!

A Monster Calls: Kniha Volání netvora je jedna z mých srdcových záležitostí. Miluji ten příběh, tu hloubku, city a fantastický motiv. Samotný netvor je úžasný a autorův styl psaní jakbysmet! Knihu jsem četla před lety ještě ve starém vydání od Joty, nedávno jsem dokonce viděla i film a ten je tedy opravdu povedený! Tato anglická obálka je též rozkošná a angličtina uvnitř je kouzelná.

Trilogie Anna, Lola a Isla: Výprodej, výprodej a zase výprodej! Jen jsem na minutku nahlédla na Bookdepository.com a bylo to jasné, už jsem objednávala a to rovnou všechny tři. Nejen, že knihy mají nádherné obálky, ale také samotné příběhy jsou úžasně roztomilé a čtivé oddechovky, a proto není pochyb o jejich doporučení mou osobou.

Zaklínač 2. a 3. díl: Tuto sérii jsem začala číst na doporučení a opravdu se mi zalíbila. Jsem na konci prvního dílu a už teď se moc těším, až budu pokračovat dále. Povídky jsou velmi čtivé a ve své podstatě velmi originální a zajímavé.

Město schodů (e-book): Za e-knihu mockrát děkuji již tradičně Palmknihám a slibuji, že ji (snad) co nejdříve dočtu! Tato fantasy je na jednu stranu skvělá, na druhou tak trochu zvláštní a já sem tam nevím, co si o ní mám myslet, ale opravdu doufám, že se mi kniha bude celkově líbit, protože obálku má rozhodně boží!


Celkem tedy 10 papírových a 1 elektronická kniha

Žádné komentáře:

Okomentovat