středa 23. listopadu 2016

Přírůstky: Říjen


Aneb „Nakupuji jako blázen, ale nestíhám to všechno číst!“
ŘÍJEN
Sice trochu opožděně (zase!), ale přece jen vám přináším své knižní přírůstky za měsíc říjen. Tak jako každý měsíc jsem se snažila ovládnout a šetřit. No.. jak můžete vidět níže, zase tak moc úspěšná jsem nebyla. :D
Na začátku měsíce mi z Bookdepository přišla překrásná It ends with us (k tomu není co dodávat, prostě CoHo je má láska). Vzápětí jsem obdržela balíček z nakladatelství Gnóm s dvěma tituly: Plameňák na konci léta (recenze zde) a Vyprávění. Za obě tyto knihy ještě jednou děkuji! Další tři knihy jsem si koupila ve skvělé slevě, jelikož jsem po nich dlouho pokukovala a děsně se mi líbil film (i když vím, že to s knihami srovnávat opravdu nejde): trilogie Sirotčinec slečny P. (navíc mám konečně krásnou Emmu k této sérii, jak můžete vidět na fotografii). Další knihy, které jsem získala, jsou spojené s festivalem Humbook, kterého jsem se se svými kamarádkami zúčastnila. Dostala jsem Dům, ve kterém.. (Smečka ze čtvrtého pokoje), Stránky světa a na recenzi skvělou Illuminae, dále také od mé drahé Ven Oheň, který mi chyběl do kompletní trilogie (díky Ti!). Po příjezdu z Humbooku jsem si musela dokoupit sérii dračích jezdců od Paoliniho, jelikož jsem nutně potřebovala své podepsané samolepky nalepit do příslušných knih, takže mám konečně Eldesta a Brisingra. V rámci Knihománie jsem si pořídila Rozkaz zabít (ach Dashner!) a k tomu přihodila do košíku Tisící patro, jelikož já Gossip girl prostě miluju a asi nikdy nepřestanu. Kindred Spirits jsem ulovila za pár korun na internetu a Královnu ohně jsem musela mít (je krásná a tlusťoučká). Toť vše, celkem tedy 16 knih a z toho 6 jsem dostala, což je slušný výkon ne?
A co vy? Drželi jste se nebo zase nakupovali jako já?

Žádné komentáře:

Okomentovat