sobota 4. dubna 2015

Měsíční přírůstky - březen

Aneb „Nakupuji jako blázen, ale nestíhám to všechno číst!“
BŘEZEN
Tak a máme tu knižní přírůstky za měsíc březen. Opravdu jsem se držela a zakazovala si stále něco kupovat. Na konci měsíce jsem opravdu měla jen 4 nové knihy, ale pak se to pokazilo.. Vlítla jsem jak uragán do Levných knih a ulovila další 7 kousků. Hanba mně.
Takže poličky přijaly celkem 11 nových knih a čtečka 4 e-knihy.

Soman Chainani: Svět bez princů
Jennifer L. Armentrout: Důvěřuj mi
Sarah Moore Fitzgerald: Jablečný koláč naděje
Terry Pratchett: Barva kouzel
 
 


Levné knihy jsou doupě hříchu pro každého knihomola. Nalezneme zde tolik pěkných kousků za super ceny. Novější příběhy, ale také starší patřící do povinné četby. No to za mě opravdu nebylo. Já buď drancovala knihovnu, nebo seděla věčně se čtečkou v ruce.
Nejdříve jsem si doplnila svoji sbírku Stmívání. Mám doba box s celou sérií a tyto dvě krásky se k ní skvěle hodí. Dřív jsem byla Stmíváním nadšená, vy také?
Stephenie Meyer: Sága Stmívání: oficiální ilustrovaný průvodce, Krátký druhý život Bree Tannerové
Karen Marie Moning: Temná horečka, Krvavá horečka, Horečka Dananů
Oba díly série Vesmírná pouť v LK? No nemohla jsem odolat a doplnit si sérii o druhý díl. Ještě mi prodejte třetí díl za 49 Kč a budu skákat nadšením!
Amy Kathleen Ryan: Jiskra
A posledním úlovkem je kniha, kterou mám moc ráda. Už na střední škole mě Poe okouzlil a jeho povídky jsem si zamilovala. Byl by hřích nemít je doma.
Edgar Allan Poe: Jáma a kyvadlo a jiné fantastické povídky
E-knihy:
Brooke Davis: Ztráty a nálezy (RC Palmknihy)
Tyto tři e-knihy jsem dostala zdarma od ČD, které za zakoupení e-ticketu, dávali kódy na knihy od www.ereading.cz. jako dárek.
Imogen Robertsonová: Nástroje temnoty
C. D. Payne: Brenda Veliká
Dan Kieran: Líný cestovatel
A co vy a vaše přírůstky? Četli jste některou z mých nových knih? Líbila?
S pozdravem Malouš!

2 komentáře:

  1. Oni mají v Levných knihách Horečku? Dobře, jdu nakupovat :D A Vesmírnou pouť už mám doma :D
    Pěkné přírůstky, užij si jejich čtení :)

    OdpovědětVymazat