středa 29. března 2017

Setkání s Patrickem Nessem + soutěž o jeho knihy!

Když jsem poprvé zhruba před pěti lety četla knihu Volání netvora na doporučení mé kamarádky Vendy, ani ve snu by mě nenapadlo, že se jednou s autorem setkám osobně. Z e-mailu, který mi přišel a oznamoval pozvání na besedu, jsem měla velkou radost, jelikož jsem nedávno konečně přečetla jeho další knihu (My ostatní tu prostě žijem) a ta byla prostě úžasná. A jaké to tedy bylo?
Ve zkratce.. splněný sen! Patrick se ukázal v tom nejlepším možném světle a žádné zklamání se nekonalo. Na začátku jsme všichni byli hezky uvítáni a dostali jsme jeho nejnovější knihu Něco víc (která je fakt boží a to jsem teprve v půlce!), poukaz na audioknihu Volání netvora a krásný látkový batůžek s citátem již zmiňované knihy.

Poté, co jsme se usadili na židličky, konverzace započala. Patrick nám všem dal ohromný prostor na dotazy všeho druhu. Dozvěděli jsme se například něco o jeho plánované knize Release, které postavy má ze svých knih nejraději, jakou další knihu by chtěl mít zfilmovanou, dále něco o tom, jaké je to být spisovatel a psát knihy či jestli má doma knihovnu se svými knihami v cizích jazycích. Dotazů bylo opravdu mnoho a bylo to celé děsně roztomilé a vřelé. Opravdu musím říct, že je Ness velmi příjemný, pozitivně naladěný člověk, který dokáže upoutat pozornost nejen svým psaním, ale také svojí osobností. Také hodil několik vtípků včetně toho, že dorazily samé bloggerky (kdo by nechtěl harém, že?).

A pak přišla na řadu autogramiáda! Musím se přiznat, že jsem asi byla ta nejvíc náročná fanynka (hold jsem měla dost knih a hlavně samolepek na podpis), ale počtem knih rozhodně vedla Vendea. Jak můžete vidět níže, Patrick podepisoval jak divý, připojoval řadu přání či zkomolil mé jméno (prý je složité, to jsem slyšela poprvé v životě), ale o to víc to bylo nezapomenutelné odpoledne. Odteď jsem Zuzanna, jasné?! Také jsme ochutnali „knižní“ cupcakes, které bylo až škoda sníst, ale zvědavost byla silnější a byly opravdu výborné.

S celým tímto malým reportem souvisí SOUTĚŽ, kterou jsem pro vás připravila. V prvé řadě mockrát děkuji nakladatelství Slovart za možnost se osobně setkat s tak skvělým autorem a mít v životě zážitek, na který nikdy nezapomenu, ale také za knihy, které byly poskytnuty mé maličkosti a také vám do soutěže. Knihy jsem nakonec nebrala sebou, jelikož jsem v Praze měla ještě nějaké to obíhání ohledně svých plánů na léto a Volání netvora je celkem těžká kniha a co teprve, když ji máte vláčet 4x plus další jeho díla. Celé jsem to vyřešila pomocí samolepek, které jsem nechala podepsat a poté vlepila do knih, tak doufám, že i tak budete mít radost z případné výhry.

A teď pravidla..
- fanouškovství (dej like a sleduj mě) mého blogu na FB a Instagramu je (pokud možno) nutné (pokud možno = kdo nemá Instagram, beru to)
- soutěž potrvá do 30. 4. 2017 do půlnoci, poté bude losování a tři knihy poputují ke svým výhercům
- pouze pro CZ (Slováci jistě prominou!)

! NOVÉ UPOZORNĚNÍ !
Vzhledem ke ztrátě všech odpovědí (nechápu, jak se to stalo a moc mě to mrzí..) je soutěž znovu otevřena do 30. 9. 2017 do půlnoci! Moc se omlouvám za vzniklé potíže a přeji všem hodně štěstí. :)

Co je nutné udělat? Vyplnit správně kvíz a poté si už jen držet palce.

17 komentářů:

  1. Pěkný babinec :D musel to být parádní zážitek, jen nevím, jestli bych se odvážila kousnout do toho dortíku. Každopádně zkusím štěstí v soutěži.

    OdpovědětVymazat
  2. Pani, zavidim skvelou akci. Ja od nej zatim cetla jen serii Chaos :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si určitě přečti i jeho další knihy, věřím, že si je zamiluješ! :)

      Vymazat
  3. Do soutěže se chci zapojit. Na instagramu Vás sleduji, ale Facebook nemám a nevím jak Vás sledovat na blogu. Prosím poraďte mi. Jinak na blog chodím pravidelně a recenze mě strašně baví �� �� ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji za upozornění! Ten FB nechte být, do soutěže jste zapojena :)

      Vymazat
  4. Juuuuu závidím závidím závidííííím <3 To musela být super akce... plus ty úžasné muffiny! No WOW! :)

    OdpovědětVymazat
  5. jé, to zní úžasně!!! snad se nezapomenu zapojit, Nesse miluju pro Chaos, ale Netvor měl fakt silný náboj (ale já to beru více méně jako práci Siobhan Dowd, pardon)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádné pardon není třeba, já to částečně také tak beru! Přeji hodně štěstí :)

      Vymazat
  6. Tak sleduju Insta, FB i Goodreads, formulář vyplněn, jen s mým druhým mailem než je tenhle gmailový, tak aby nedošlo k omylu. :) Super kvíz, zase jsem se přiučil něco víc o Patrickovi.

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, ta fotka je skvělá a věřím, že i ta akce byla boží - Volání netvora mě nadchlo a docela se těším, až si od autora přečtu i něco dalšího :)

    A ty dortíky jsou hrozně roztomilý, jen by mi je bylo líto jíst :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Taky jsem říkala, že je to až škoda snist😃

      Vymazat