sobota 18. února 2017

Leden 17

Aneb „Nakupuji jako blázen, ale nestíhám to všechno číst!“
Musím říci, že jsem na sebe tak trochu hrdá. Je jen maličko po půlce měsíce a já se Vám konečně rozhodla představit moje knihy za leden! Tentokrát žádné několikaměsíční zpoždění. To chce oslavu, vážně. V tomto měsíci jsem se rozhodla do článku zařadit nejen novinky v mé knihovně, ale také nějaké ty knihomolské věcičky (jaké úchylky má knihomol a co kupuje, když ne knihy). Tak pojďme na to!

Tak jako mnoho z Vás jsem využila skvělých slev u Baronetu a objednala si nějaké ty kousky. Vzala jsem si celkem čtyři knihy od K. A. Tucker, jelikož jsem od ní četla před nějakou dobou Deset malých nadechnutí a bylo to vážně dobré (recenze). Už teď se těším na pokračování příběhů postav ze zmíněné první knihy.
Turnus (druhý díl série Silo) jsem nutně potřebovala (vlastně nutně potřebuji vždy každou knihu, že?). Chtěla jsem si ji pořídit již v prosinci společně se třetím dílem, ale bohužel knihu čekal dotisk, takže jsem si pořídila trojku a až teď její předcházející díl.
Všude kam se podívám, má Temnější tvář magie skvělé recenze. Anotace také zní velice slibně a obálka též. V únoru si plánuji koupit ještě její novinku Divoká píseň. Ta kniha má něco, co mě strašně láká. Pasažérku jsem dostala na recenzi od Palmknih, a jaký názor na ni mám, si můžete přečíst zde.
Nebyla bych to já, milovnice V. Roth, abych si nepořídila Čáry života/Carve the Mark. K českému vydání mi ještě přišlo krásné tričko a podepsaná samolepka/kartička. Tu jsem nalepila do originálu, jelikož ta kniha… ach úplná nádhera a ta vyražená mapa na jejích deskách je pecka! (Recenze na knihu zde.)
Kromě CTM jsem si ještě pořídila v angličtině další knihy. We were liars zbožňuji. Česká verze knihy je také krásná, ale tuhle obálku mám radši. Příběh mě tehdy uchvátil a já si brzy dám re-reading (recenze). Hold me closer je skvělá vtipná oddechová divadelní hra z knihy J. Greena a D. Levithana Will Grayson, WG. Komu by chyběl Tiny Cooper a jeho šílený život, nechť si ji přečte. Furthermore má (jak jinak) boží obálku. T. Mafi je jedna z mých nejoblíbenějších spisovatelek (série Shatter me/Jsem roztříštěná), takže byla povinnost si knihu konečně sehnat. U knihy The Midnigth Star je to podobné. Marii Lu mám také ve své škatulce „favorite“ díky sérii Legend/Legenda. Navíc, kdo by odolal, tak perfektní obálce, ještě když naše české jsou takové zrůdičky.
Pusheen omalovánky tak trochu nevím, jak vysvětlit :D. Já tu tučňoučkou kočičku miluji. Mám doma plno věcí s jejím motivem, takže jsem neodolala no. Navíc mě baví vybarvování, takže to nebude jen na okrasu.
Co se týče těch knihomolských kravinek, tak jsem si pořídila další Funko Pop figurku. Tentokrát mám plesového Rona W. Potulovala jsem se po Palladiu a odolávala do obchodu nahlédnout, ale nedalo mi to. Původně jsem měla postaviček v ruce více, ale sestra zakročila. Dále jsem si přes Etsy.com pořídila svíčku na motivy knihy Illuminae od QuackerCandle. Svíčka krásně voní a skvěle zdobí knihovnu. Na stejných stránkách, ale od jiného prodejce, jsem si koupila 3 magnetické roztomiloučké záložky, do kterých jsem se totálně zbláznila. Kdo by si je také chtěl pořídit, zde je odkaz.
A to je vše! Celkem tedy 14 nových příběhů.

3 komentáře:

  1. Krásné knihy, ale abych řekla pravdu, já slintám po postavičce, musím si ji koupit!! Děkuju za tip :))

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý výběr! Přeji příjemné čtení. Já se Funko postavičkám zatím bráním, ale když jsem viděla Snapea a Cuthulhu... nevím, jak dlouho mi ta obrana ještě vydrží :D

    OdpovědětVymazat