úterý 8. září 2015

Unboxing #4: Láska nezná čas

K. Gierová vešla do podvědomí čtenářům díky své časocestovací trilogii. I já jí propadla. Byla jsem tehdy v maturitním ročníku, a jak už to bývá, věnovala jsem se všemu možnému, jen abych se nemusela učit. Zašla jsem si do knihovny s cílem, že tam určitě něco pěkného objevím. Už ve dveřích mě praštila do očí krásná obálka. Ta barva, ten přebal, ta vyšperkovanost uvnitř. Byla to láska na první pohled! Čapla jsem ji a už v autobuse cestou domů jsem se začetla. Četla jsem příliš rychle, další den jsem zaskočila i pro zbylé dva díly. Dopadlo to samozřejmě stejně, hned jsem je slupla jako maliny.

Až teď, po více jak dvou letech, jsem si je pořídila do své knihovny. Proč? 1. Mám doma autorčiny knihy o snech a chtěla jsem mít celou sbírku. 2. Sehnala jsem je skoro jako nové za skvělou cenu. 3. Plánuji si dát re-reading, jelikož jsem někdy minulý týden na ně dostala chuť. Přidali byste se také ke čtení? Ať už poprvé či poněkolikáté, na tom nezáleží. Můžeme si dát společné podzimní čtení Drahokamů.
 Co mám na této sérii ráda?
Z článku Knihy za rok 2013: Kerstin Gierová a série Drahokamy - Rudá jako rubín, Modrá jako safír a Zelená jako smaragd. Originální, napínavé, dějově propracované knihy. Opět si zde jde všimnout rozvoje autorčina stylu psaní. Gideon mi přišel tak trochu jako hňup, jeho postavu jsem příliš nemusela.
To, co jsem psala, viz výše, je stále pravdou. Navíc bych přidala, že se trilogie skvěle čte. Je velmi zábavná a plná rozmanitých charakterů. Hlavní hrdinka mi přišla bezva, i když také měla své špatné dny. Její nejlepší kamarádka byla přesně taková, jaká by měla být. Výborně Gwen doplňovala. Gideona mám ráda, nenechte se zmýlit, ale to neznamená, že si o něm nemyslím i něco špatného. Každý má v sobě kousek toho zla. Nejvíce zbožňuji bláznivého chrliče Xameriuse z druhého dílu. Ten to panečku rozjížděl a jak oživoval děj!
Pokud se budete chtít přidat ke čtení této trilogie, určitě se ozvěte do komentářů a já něco vymyslím a dám vám vědět.

Mějte se!

4 komentáře:

  1. Tak tuhle sérii Ti strašně závidím! Četla jsem ji a strašně se mi líbila a taky už si na ni dělám zálusk :D. K re-readingu se bohužel kvůli nedostatku času nepřidám, ale přeju skvělou zábavu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju a nevadí :) třeba se k ní dostaneš zase jindy

      Vymazat
  2. Ráda bych se přidala ale čas budu mít nejdříve v říjnu :-( čekám teď recenzní výtisk Cizinky, a to je pořádná bichle a pak ještě budu číst dalšho tlouštíka a to Ddaleko od hlučícího davu na sraz. Takže kdybys počkala do října, moc ráda! :-) a dokonce i moje segra by se zapojila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. plánuju to tak na říjen/listopad :) no super a za ségru jsem ráda :D!

      Vymazat