pondělí 1. září 2014

#dnk2014


 Včera všichni knihomolové, a nejen oni, slavili

#dnk2014 = DEN NEPŘEČTENÝCH KNIH!

Já jsem se tohoto čtecího maratonu také zúčastnila, i když jsem si nějak extra nepočetla. Mám tento týden něco do školy a bohužel jsem se včera musela značnou část dne učit, ale i tak jsem přečetla část knihy Labyrint: Útěk a Hraničářův učeň: Halt v nebezpečí. Nedočetla jsem ani jednu z těchto knih, ale i tak jsem si tento čtecí den užila!

Akce probíhala pod záštitou internetového knihkupectví Martinus. Já osobně jsem se o této akci dozvěděla minulý rok na sociální síti - Facebook a letos zrovna tak.

 




Oficiální anotace z Facebookové pozvánky (zdroj)
Věříme, že knihy by se neměly jen nakupovat. Měly by se hlavně číst. 28 % knih, které máme doma, je prý nepřečtených. Změňme to! :-)
Pojďme jeden den dočíst knihy, které na nás čekají na poličce nebo nočním stolku. V neděli 31. srpna si knihy nekupujte, ale přečtěte některou z těch, které máte už doma.
Den nepřečtených knih se koná již potřetí. Minulý rok se do akce na internetu zapojilo přes 9 tisíc čtenářů. I letos se mohou zapojit na sociálních sítích, Facebooku nebo Twitteru pod #dnk2014.


 V den akce můžete na www.denneprectenychknih.cz sdílet zápisky, své čtenářské deníky a inspirovat tak ostatní knihomoly k dočtení nejen knih ze seznamu povinné školní četby. Krom toho můžete samozřejmě vyhrát poukázky na knihy v hodnotě až 3 tisíce korun. :-)

 

http://www.denneprectenychknih.cz/ých knih se koná již potřetí. Minulý rok se do akce na internetu zapojilo přes 9 tisíc čtenářů. I letos se mohou zapojit na sociálních sítích, Facebooku nebo Twitteru pod #dnk2014.

V den akce můžete na
www.denneprectenychknih.cz sdílet zápisky, své čtenářské deníky a inspirovat tak ostatní knihomoly k dočtení nejen knih ze seznamu povinné školní četby. Krom toho můžete samozřejmě vyhrát poukázky na knihy v hodnotě až 3 tisíce korun. :-)

Co je to #dnk2014? (zdroj)
Den nepřečtených knih vznikl na Slovensku v roce 2011 a od roku 2012 ho slavíme i v České republice (a vlastně po celém světě).
V internetovém knihkupectví Martinus.cz milujeme knihy, proto nám bylo velmi líto, že 28 % knih, které mají Češi doma, je nepřečtených. A tak jsme se rozhodli s tím něco udělat! :-) Jelikož chceme, aby si lidé knihy nejen kupovali, ale hlavně je četli, vytvořili jsme svátek knih, kdy může každý knihomol věnovat celý den čas knížce, kterou ještě nepřečetl.

Spousty skvělých příběhů čeká, až je sundáte z poličky a opět / konečně se do nich ponoříte. Připojte se tedy ke Dni nepřečtených knih a dočtěte knížky, na které jste dosud neměli čas.

 
 
Jak už se píše (viz. výše) na oficiální stránce #dnk2014 mohli čtenáři sdílet své čtenářské deníky a podělit se tak o svoji četbu a názor na ni s ostatními.
 
 
 
 
 
 
Dále na sociálních sítích mohli lidé sdílet své selfie s knihami, oblíbená místečka na čtení či jen samotně vyfocené knihy a soutěžit o poukazy na nové papírové úlovky.

 
...kde nejradši čtu? Na gauči s nohama na židli či stole!
 
 
Než začal samotný svátek, Martinus vyhlásil anketu, která se týkala školní povinné četby a toho, jak jsou čtenáři s ní spokojeni, jak moc je bavila či nebavila, co by do ní rozhodně dali a co by z ní určitě odstranili a hlavně kolik toho z ní přečetli.

Tady se můžete podívat, jak čtenáři odpovídali. (zdroj)

 
 
A co vy? Jak jste si početli? Doufám, že lépe než já! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat