sobota 21. června 2014

Bloger Tag

Moc děkuji za nominaci od Vendea.

Pro začátek tedy prásknu na sebe nějakých těch 10 děsivých věcí!
1. 20 let jsem si kousala nehty, od roku 2014 jsem se zařekla, že a tím přestanu.

2. Bohužel nebo bohudík? - si již nekoušu nehty, ale trpím chorobou zvanou „laků na nehty není nikdy dost!“

3. Zbožňuji horory. Mohla bych na ně koukat od rána do večera a stejně by to se mnou nehlo. Je to zvrácená činnost, ale když lítají ta střeva a krev, je to prostě žůžo.

4. Kafe, kafe, kafe, čaj, kafe, kafe a pak někdy spánek. Jsem maniak, miluji kafe všech příchutí. Top je vanilka.

5. Vždycky jsem odsuzovala červenou knihovnu a všechny ty romantické slátaniny. V poslední době jakmile nějaké to sci-fi či fantasy něčím takovým neproložím, nedokážu se na nic soustředit.

6. Podzim je vždy nejlepším obdobím v mém životě. Každý rok se těším na ten čerstvý chladný vítr, osvěžující déšť a rozprskávající se kaluže od aut.

7. Mám slabost pro boty značky Converse. Vlastní rodiče mě podezírají z posedlosti a chtějí mě určitě někam zavřít… :D


8. Od 15 let nedostávám materiální dárky. Zážitky jsou to nejlepší, co můžu mít. Každý rok minimálně 5 koncertů mých oblíbených kapel, 2-3 festivaly, divadla, kina či cestování do zajímavé destinace.

9. Sním o tom, že jednou budu bydlet v New Yorku a povedu ten nejvíc odvázaný život na světě. Bude to jedna velká party.

10. Miluji všechny druhy sýru. Jsem velký sýrožrout a měla bych se léčit. Amén!


Tak a teď otázky..
1. Od své víly kmotřičky jsi dostala nápoj lásky. Máš možnost jej podstrčit jednomu svému oblíbenému hrdinovi z knih. Kdo by to byl a proč?
Byl by to Holden Caulfield (Kdo chytá v žitě). Postavu Holdena a jeho samotného miluji již od první stránky knihy. Máme stejný černý humor a mnohdy i vyjadřování. Je nemožné ho nechtít!



2. Věříš v lásku na celý život?
Jsem od narození strašný pesimista, takže ne, nevěřím.
3. Kdyby osud světa záležel na tobě, dokázala by ses obětovat?
Myslím, že ano. Co znamená jeden život, když můžu zachránit ty, které mám ráda?

4. Tvoje nejoblíbenější klasika?
Jednoznačně již zmíněná kniha Kdo chytá v žitě od spisovatele Jerome David Salingera.


5. Tvůj nejoblíbenější animovaný film?
Jak vycvičit draka. Bezzubka nemá konkurenci!


6. Probudíš se v oáze a zjistíš, že ses stala členkou harému bohatého šejka. Co bys udělala?

Zjistila bych jaké to tam je a pokud by se mi takový život nezamlouval, pokusila bych se o útěk nebo bych aspoň o takovém životě napsala knihu.
7. Zamiloval se do tebe Edward Cullen a nabídl ti, že si tě vezme. Co bys udělala?
Ještě tak před čtyřmi lety bych se na něj vrhla a křičela bych do světa jedno velké táhlé ANO! Teď bych o něj asi už nestála. Proč? No protože je mnohem lepších hrdinů než on. :D

8. Koho obdivuješ?
Nikoho a nic. Jelikož vždycky, když jsem s tím začala, akorát jsem se zklamala.

9. V jakou denní dobu obvykle čteš?
Nejčastěji čtu ráno po probuzení, v podvečer a celou dobu předtím, než na mě přijde spánek… Někdy čtu celý den nonstop.. :D

10. Máš možnost stát se předlohou pro nějakého literárního hrdinu. Jaký by ten hrdina byl, co by dělal a jak se jmenoval?
Moje jméno by bylo tajuplné a šlo by z něho strach. Hrdinka by byla neohrožená zabíječka všem zlých nočních tvorů. Viděla bych se jako postava v nějaké z knih Darrena Shana, asi mu napíšu, jakými skvělými nápady oplývá moje mysl.

2 komentáře:

  1. rada jsem te zas o neco vic poznala :) pekny clanek. horory nesnasim! ale syry miluju <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :D sepiš taky něco, ať se něco dozvím já :)

      Vymazat